O mnie

Moje zdjęcie
Mazury, Poland
Żona, matka,nauczycielka oraz maniaczka wszelkiego rodzaju robótek.

sobota, 9 listopada 2013

Takie tam szkolne

Chciałabym pokazać Wam kilka szkolnych dupereli, które niedawno powstały w związku ze ślubowaniem moich pierwszaków. Na wstępie zaproszenia - sówki (było ich kilkanaście, ale niestety przez pomyłkę usunęłam fotki z aparatu).








Moja klasa to "Żeglarze", klasa równoległa - "Marynarze", więc wspólnie z koleżanką przygotowałyśmy taką oto scenografię tej jakże ważnej uroczystości. Z góry przepraszam za niezbyt dobrą ostrość zdjęć.







I jeszcze jesienna gazetka ścienna w moim wykonaniu, bo lubię takie przestrzenne, szczególnie liście techniką origami.





A to drzewko, na którym przysiadły sowy z zasuszonych liści własnoręcznie wykonane przez moje pierwszaczki. Pozdrawiam.


9 komentarzy:

  1. sówki zaproszenia rewelacja a dekoracje bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli Reniu, obie w tym roku mamy pierwszaczków hehe. Śliczne dekoracje. U mnie w tym roku też były sowy w roli głównej, ale na szczęście nie musiałam ich robić - w klasach pierwszych zawsze mamy nauczycielkę wspomagającą i ona tym wszystkim się zajmuje.
    Odnośnie listków, to mają 22cm długości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej pięknej scenerii, to ślubowanie było wielkim przeżyciem dla pierwszaków. Napracowałyście się z koleżanką solidnie i jeszcze i błysnęłyście talentami, a 3 dni temu ledwo wysiedziałam na fotelu u dentysty, bo musiałam wysłuchać radiowej dyskusji o 18 godzinnym tygodniu pracy nauczyciela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracje rewelacyjne, pewna nasza znajoma Pani zmienia kolory jak kameleon, na widok Waszych poczynań :-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje! Za moich czasów wieszało się niestety jedynie portret patrona i jakiś wzniosły cytat :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zaproszenia są przepiękne :) statek też super, udane dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaproszenia przepiękne! A na widok dekoracji wprost oniemiałam. Zazdroszczę, że tak świetnie możesz wykorzystać swoją kreatywność. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane moje! Zarumieniłam się aż po uszy czytając tyle wspaniałych, ciepłych komentarzy. Bardzo miło jest, kiedy podoba się innym to, co robimy. Jest wtedy zapał i powstają nowe pomysły na kolejne prace. Ogromnie dziękuję Wam wszystkim i do następnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich zdolności twórczych - piękne zaproszenia oraz dekoracje - tylko się od Ciebie uczyć - chciałabym żeby moja Majeczka jak będzie w pierwszej klasie trafiła na taką wychowawczynie - pełną twórczych pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń