O mnie

Moje zdjęcie
Mazury, Poland
Żona, matka,nauczycielka oraz maniaczka wszelkiego rodzaju robótek.

sobota, 18 lutego 2012

Zabawa blogowa - seriale

Niesamowicie zdolna kobietka, Ania z bloga PRACOWNIA FILCER - biżuteria autorska parę dni temu zaprosiła mnie do zabawy:

Zasady zabawy:
Przedstawienie ulubionych seriali, przekazaniu zabawy dalej, do kolejnych 5 osób i umieszczeniu banerka zabawy na swoim blogu.

Oto więc lista seriali, które mnie bawią, interesują i umilają czas wolny:
1. "Rodzinka.pl"
2. "Doktor Haus"
3. "Gotowe na wszystko" (uwielbiany przeze mnie i mojego męża) 
4. "Doktor z alpejskiej wioski"
5. "Doktor Martin"
6. "Usta, usta"
7. "Rodzina zastępcza"
  
To by było na tyle. Jak widać, mamy z Anią trochę wspólnego, bo niektóre tytuły się pokrywają.


A teraz lista blogerek, które zachęcam do wzięcia udziału w zabawie:


 PAPIEROWA WIKLINA I NIE TYLKO :)
 origami gojki
 Nitecznik
 Moje biurko
 rękodzieło - ja i moja pasja
 
Pozdrawiam Was wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz